Indrė Stemplytė

Apie projektą:

Šalis: Lietuva
Plotas: 600 m2

Amžinybė

Pirmiausia buvo atliktas fasado dangų projektas, buvo parinktas žemės spalvų koloritas, išdėstyta fasadų geometrija. Pradėjus projektuoti objektą norėjosi surasti koncepciją, kuri vienytų fasadą bei vidų, idėja, kuri prasidėtų išorėje ir pasibaigtų vidaus patalpose. Užsakovai jau buvo numatę integruoti stiklo fasadą su laiptų į dangų motyvu, tad kilo idėja pratęsti dangaus motyvą pagrindinio holo lubose, taip pat ilgai ieškojome motyvo, kuris taptų pagrindine interjero mintimi ir nusprendėme kad tai bus gamtos motyvai. Dangaus motyvas, kurį pridengia lapų žaluma iš karto prikausto žvilgsnį, patekus į patalpas, bazinė balta lubų, grindų ir sienų  spalva įrėmina žalumos efektą. Dvejose šarvojimo salėse ant sienos ir lubų sumontuotį gipskartonio  elementai žaliuzių principu, pro kuriuos sklinda led šviesa, nudažomi žemės spalva, elementai aprėmina miško žalumos motyvus. Trimačiai vaizdai prikausto žvilgsnį ir nukelia į kitą erdvę, tarsi suformuodami simbolinį išėjimo portalą iš patalpos. Projektuodama, norėjau šiek tiek nutolti nuo krematoriumo nuotaikos ir tam tikro emocinio slėgio momento, ir lankytojus mintimis nukelti kažkur kitur, kad ir kelioms sekundėms, už patalpos ribų. Tikiuosi man pavyko.

English

First, the design of the facade coverings was carried out, the color of the earth's colors was selected, and the geometry of the facades was laid out. When we started designing the object, we wanted to find a concept that would unite the facade and the interior, an idea that would start outside and end in the interior. The clients had already planned to integrate the glass facade with the staircase to heaven motif, so the idea arose to extend the sky motif in the ceiling of the main hall, and we also searched for a long time for a motif that would become the main idea of the interior and decided that it would be nature motifs. The motif of the sky, which is covered by the green of the leaves, immediately catches the eye, upon entering the premises, the basic white color of the ceiling, floor and walls frames the green effect. In the two armory halls, plasterboard elements installed on the wall and ceiling using the principle of blinds, through which LED light shines, are painted in the color of the earth, the elements encompass the green motifs of the forest. Three-dimensional images capture the gaze and lead to another space, as if forming a symbolic exit portal from the room. When designing, I wanted to move away from the mood of the crematorium and a certain moment of emotional pressure, and to take the visitors somewhere else, even for a few seconds, outside the premises. I hope I succeeded.

Nuotraukos: Indrė Stemplytė

159