|
|
TRIKOTAŽINIAI
GAMINIAI
2RU2RA / UAB „A Kryptis“, diz. Miglė Janušaitė, Olga Filatova
Kontrimienė, Airida Skrickienė.
Konceptuali drabužių kolekcija įkvėpta kūno piešinių, dekoravimo,
tatuiruočių. Apranga, kuri leidžia „pasimatuoti“ tatuiruotę, net jei neužtenka
drąsos pasidaryti tikrą. Piešiniuose užkoduota daugybė simbolių ir žinučių rūbo
savininkui. Čia galima rasti visą tatuiruočių mados istoriją: pradedant jau
klasika tapusiomis kregždutėmis, baigiant šiems laikams būdinga geometrija.
|
|
|
|
|
|
JUVELYRIKA
„CULT“,
diz. Dalius Ilginis.
CULT akcentas – minimalistinės formos ir grubios organiškos faktūros
kontastas. Sukūrus formą, papuošalas specialiai „apdeginamas“, norint jam
suteikti grubią, išraiškingą, vienetinę faktūrą.
|
|
|
|
|
|
PAKUOTĖS DIZAINAS „YOU&OIL“
Black Swan Brands/ UAB „Biokosmetikos manufaktūra“, diz. Valerija
Žilėnienė, Algirdas Orantas, Irmantas Savulionis.
Naujas dizainas ir logotipas kosmetikos produktams „You
& Oil” yra sukurtas pagal partnerių „Black Swan Brands” pasiūlytą prekės
ženklo strategiją. Visa produkcija suskirstyta spalvinėmis linijomis pagal poveikį.
Atnaujintas logotipas, įvestas laboratorinis numeravimas. Spalviniais
gradientais iliustruojamas produkto poveikis odai. Specialiai parinktas
aksominio paviršiaus popierius perteikia sveikos odos įspūdį.
|
|
|
|
|
|
ŽVAKĖS IR NAMŲ KVAPAI „ SMELLS LIKE SPELLS“
UAB „Magijos kvapas“, diz. Edvardas Kavarskas ir Gintarė
Ribikauskaitė.
„Smells Like Spells“ pakuočių paskirtis – neužgožti produktų, o tik
asistuoti. Svarbu, kad pats išpakavimo procesas virstų nuotykiu, vos tik paėmus
gaminį į rankas. Šiuolaikinė prabanga ne rėkianti, o šnabždanti, štai kodėl
rinkomės kiek įmanoma natūralesnes medžiagas ir lakoniškus, lytėjimo pojūčius
žadinančius dizaino sprendimus.
|
|
|
|
|
|
„OHO!
saldūs kukurūzai“ PAKUOTĖS DIZAINAS IR ANTRINIS PAKUOTĖS PANAUDOJIMAS
UAB „Naujasis Nevėžis“, diz. VRS WPI Vilnius.
OHO!
Kukurūzų pakuotės dizainas buvo sukurtas ir skirtas vaikų auditorijai. Jis
pasižymi antrine pakuotės panaudojimo galimybe: pakuotė yra ir ekologiška, ir
interaktyvi, leidžianti vaikams su ja žaisti toliau: išsikirpti žaidimo lauką
ir veikėjus. Kiekviena pakuotė pasižymi skirtingais personažais. |
|
|
|
|
|
PREKĖS ŽENKLO „LINEN TALES“ VIZUALINIS IDENTITETAS
UAB „Baltic flax“, diz. Dovydas Stonkus.
„Linen
tales“ yra lino tekstilės namams gamintojas. Parduodantis produkciją ir
Lietuvoje, ir užsienyje. Mūsų užduotis buvo prekės ženklą pateikti kaip
sofistikuotą ir ištikimą lietuviškoms tradicijoms, bet kartu modernų ir atvirą
šių laikų dizaino tendencijoms. Sukūrėme unikalią tipografiją „Linen tales“
užrašui, kuri pritaikoma visame identite. Šis sprendimas padėjo sukurti
patikimo ilgamečio lino tekstilės gamintojo įspūdį, bei atspindėti prekės
ženklo šūkį „Linen tales are infinite. Find yours“. |
|
|
|
|
|
PET
TAROS PŪTIMO MAŠINA „LITO-6“
UAB „TEREKAS“, diz. Saulius Jarašius, Andrius Žemaitis.
„LITO 6” – tai UAB „TEREKAS“ „LITO” šeimos
gaminys, funkcionalaus dizaino ir technologinių inovacijų derinys. „LITO 6” –
nauja gamybos linija, pagaminta pagal naują dizaino projektą. Gaminys yra
didelio gamybinio našumo, turi naują robotizuotą vidinę komponuotę. Išoriniai
matmenys skirtingi ir didesni negu „LITO 4” gamybinės linijos. Korpusas
organiškas, monolitinis, apjungiantis vidinius mašinos mazgus. „LITO 6” išorės
korpusas padalintas į tris pagrindinius segmentus, kurių skirtingos
moduliacijos leidžia keisti bazinę komponuotę, todėl mašiną lengva integruoti į
mažesnes gamybines erdves. Korpuso erdvė ergonomiškai pritaikyta prie vidinės
mašinos prietaisų schemos. Vartotojo patogumui yra įdiegta naujovių, kurios
padeda stebėti, reguliuoti ir analizuoti gamybinius procesus. Transformuojamos,
ištraukiamos korpuso sienos leidžia lengvai prieiti prie visų reikiamų vidinių
mašinos mazgų, juos remontuoti ar keisti. Priekinės korpuso dalys atsidaro į
šonus, todėl vartotojas gamybos proceso pradžioje ar pabaigoje lengvai gali
pakeisti viduje esančią liejimo formą. |
|
|
|
|
|
INTERAKTYVIOS
DARBO KNYGOS IR UŽRAŠINĖS „NOEMA PAPER HOUSE“
Diz. Aistė
Stragytė, Žydra Pintverytė
„Noema Paper House“ –
unikalus ir kitoks požiūris į laiko planavimą ir idėjas. Popieriaus namai
akecentuoja išskirtinio dizaino popieriaus gaminių kūrimą, rankų darbo
viršelius, ypatingą dėmesį medžiagų kokybei bei harmoningą erdvę dienos planams
bei mintims. |
|
|
|
|
|
KILIMAS „LIETUVA“
UAB EMKO, diz. Justė Pavasarytė, Francesco Costacurta.
Dizaineriai, pasivadinę WHYNOT!, įkvėpti
lietuviško identiteto – senovinių tradicijų, dėvėtų rūbų bei amatų, sukūrė
lininį kilimą „Lietuva”. Viena iš unikalių veiklų yra austi įvairiaspalves juostas,
naudojamas lietuvių tradiciniams kostiumams. Skirtingos gijos persipina
tarpusavyje ir sukuria spalvingas geometrines figūras, stilizuotas gėles ir
elegantiškus tonų derinius. Kilime šios meniškos juostos naudojamos kartu su
modernia audimo technika ir atspindi lietuvišką dvasią. Lietuva gali būti
audžiama iš įvairių spalvų, simbolizuojančių gamtos grožį: mėlyna kaip ežerai
ar speigas, šviesiai pilka, primenanti dangų, ir girių žaluma, kontrastuojanti
su lietuviškomis laukinėmis kopomis. Į kilimą „Lietuva“ yra įausta šalies
dvasia. |
|
|
|
|
|
ŠOKOLADO „LA NAYA“ PAKUOTĖ
UAB „Šilavoto B&B“
Grafinis dizainas: Gabija Platūkytė, iliustracija: „Graphic a lot“ (Ieva
Stasevičiūtė, Eglė Čiučiulkaitė), tekstai – Lina Simutienė.
Sudėjus visus skonius į eilę,
matomas vienas paveikslas – vaizdas iš „La Naya“ kasdienybės. Kiekvienam
skoniui atrinkta jį atspindinti spalva ir sukurta istorija, o pagal tai
sukurtas vienas piešinys. Jis išskaidytas dalimis, taip įvedant kiekvieną skonį
ir sujungiant juos į visumą. Pakuotės privalumai – viena išklotinė, kelios
klijavimo vietos. Patogus, paprastas ir greitas supakavimas. Sukurtas šokolado
plytelės dizainas, papildantis „La Naya“ konceptą. Joje vaizduojami „La Naya“
kalnai ir slėniai, kurie įkvėpė sukurti šokoladą.
|
|
|
|
|
|
LEDINUKAI „ SPORTAS“
UAB „ATUTU“, diz. Elvita Brazdylytė, Smilte Bagdžiūnė.
Sportine
stilistika sukurti keturių vaisinių skonių ledinukai. Savo dizainu šie valgomi
objektai provokuoja burnos raumenis.
|
|
|
|
|
|
UŽRAŠŲ KNYGELĖ „BRIGHT IDEAS DARK THOUGHTS“
MB „Rimtu veidu“, diz. Laura Varžgalytė ir BLACK SWAN BRANDS.
Užrašų knygelė, skirta geroms idėjoms (12 mėnesių baltais
puslapiais) ir tamsioms mintims (13-as mėnesis juodais puslapiais). Legenda pasakoja,
kad iš tikrųjų metuose yra trylika mėnesių, nors tai – kruopščiai saugoma
paslaptis. Tryliktasis mėnuo saugo tamsiausias mūsų mintis bei norus.
|
|
|
|
|
|
RANKŲ DARBO DELNINĖS IR RANKINĖS ,,HAPPY BAG“
Vilniaus dailės akademija, diz. Gintarė Ribikauskaitė, Ingrida
Kirkliauskaitė.
„Happy bag” projektu perteikiamos šių dienų aktualijos:
materialumas ir vis auganti žmogaus meilė daiktams. Užrašas „BUY EXPERIENCES
INSTEAD OF THINGS” kiekvienam drąsiam žmogui suteikia galimybę parodyti kuo jis
džiaugiasi, o kartu priminti, kad didžiausios vertybės yra neįkainojamos.
,,Happy bag” – tai unikalios rankų darbo
delninės ir rankinės, kurios vartotoją traukia ne tik savo neįprastu dizainu,
tačiau ir nuotaikingomis pakuotėmis bei kita papildoma atributika.
|
|
|
|
|
|
PROJEKTAS
„KLAIPĖDOS TRAMVAJUS“
Sankt-Peterburgo A.L. Štiglico valstybinė dailės ir dizaino
akademija, diz. Andrej Divejev.
Projekto legenda kalba apie tai, kad Klaipėda – nuostabus, ramus,
europietišką jaukumą atgaunantis miestas. Mano pasiūlymas miestui – pajūrio
tramvajaus linija nuo Klaipėdos iki Šventosios. Mano galva, toks projektas
padovanotų žmonėms nuostabų, ekologišką, šiuolaikinį ir gražų būdą keliauti ir
atgaivintų regioną, taip pat jo turistinį potencialą.
|
|
|
|
|
|
DEKORATYVINIAI INDAI „GIRIA“
Vilniaus dailės akademija, Dizaino katedra, diz. Evelina Kudabaitė.
„Giria“ – tai indų kolekcija, balansuojanti tarp jutiminės
patirties, formos bei spalvos. Pagaminta iš medžių žievių bei lapų pigmentų ,
apjungiant kulinarijos bei keramikos sritis.
|