Ekologija NT rinkoje jau ne atsitiktinumas ir ne pasikartojimas, tai – tendencija
Ekologija
NT rinkoje jau ne atsitiktinumas ir ne pasikartojimas, tai – tendencija
Šiemet 22-tą kartą organizuojamoje
statybos, interjero, apdailos medžiagų bei baldų parodoje „Namų pasaulis“
toliau tęsiama ekologijos tema. Kasmet augantis tai propaguojančių parodos
dalyvių skaičius skelbia žinią, kad aplinkai draugiški sprendimai jau gana
plačiai naudojami Lietuvos nekilnojamojo turto (NT) rinkoje.
Balandžio 9-12 dienomis Kaune, Lietuvos sporto
universiteto (Aušros g. 42) ir futbolo (Aukštaičių g. 51) maniežuose,
vyksiančioje 22-ojoje specializuotoje statybos, interjero, apdailos medžiagų
bei baldų parodoje „Namų pasaulis“ rinkos naujienas pristatys beveik pustrečio
šimto įmonių. Paroda „Namų pasaulis“ yra viena lankomiausių parodų Kaune, sulaukianti
per 30 tūkst. lankytojų. Lankytojus traukia ne tik galimybė vienoje
vietoje rasti daug prekių ir paslaugų teikėjų, bet ir nemokamos konsultacijos,
seminarai, specialių pasiūlymų gausa, naujausi ekologiški sprendimai namams.
Šiemet paroda užims rekordinį plotą, išsiplėtė lauko ekspozicija.
„Ekologija artimiausioje mūsų aplinkoje – naujai
statomuose namuose ir pastatuose, kuriuose praleidžiame nemažai laiko dirbdami,
jau yra ne mada, o normalus ir savaime suprantamas reiškinys. Jeigu prieš
keletą metų parodoje didesnio dėmesio susilaukdavo dalyviai, kurie pristatydavo
ekologiškus sprendimus statyboms ir namams, tai šiandien dauguma jų tokie“, -
sako Erikas Piskunovas, parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“
generalinis direktorius.
Anot jo, per pastaruosius keletą metų parodos
„Namų pasaulis“ lankytojas taip pat tapo atsakingesnis prieš savo santykį su
aplinka, todėl reiklesnis prekėms ir paslaugoms, kurias jis vartoja. „Paroda
yra unikali vieta iš patikimų lūpų išgirsti ir iš patikimų rankų gauti tai, kas
šiandien yra geriausia“, - pabrėžia E.Piskunovas.
Atskleidžia technologinius sprendimus
Per keletą pastarųjų metų ekologija statybos,
interjero, apdailos medžiagų bei baldų sektoriuose jau tapo savaime suprantamu
dalyku, todėl daugeliui parodos „Namų pasaulis“ dalyvių net nereikia akcentuoti
apie siūlomų produktų draugiškumą aplinkai. Dauguma akcentuoja tokius dalykus,
kaip ilgaamžiškumas, patikimumas, natūralumas, patogumas naudoti,
funkcionalumas.
Pavyzdžiui, bendrovė „Benders Lietuva“, viena
didžiausių čerpių gamintojų Europoje, savo klientus stebina ne tuo, kad visą
savo produkciją gamina iš ekologiškų žaliavų, o technologijomis, kaip
ekologiška gali būti ilgaamžiška ir funkcionalu. Tam, kad čerpės nebluktų, jos
ne tik padengiamos dviem sluoksniais dažų, bet į visą masę dedamas tos spalvos
pigmentas. Kita bendrovės siūloma produkcija „Olfry“ klinkerinės plytos ir
grindinio trinkelės taip pat išsiskiria jau prieš 30 metų sukurta technologija.
Druska, sulfatai, anglies rūgšties druska, esantys statomoje sienoje,
nenaudojant „OLFRY“ apsaugos priemonės džiūdami, lengvai iškyla į
paviršių ir palieka ant plytų bjaurias baltas dėmes.
Naudojant „OLFRY“ plytų impregnavimą, plytų išorinė pusė apipurškiama
molekuliniu, vandeniui atspariu sluoksniu. Druska ir sulfatai daugiau nebegali
prasiskverbti pro impregnuotą sluoksnį į paviršių.
Kita statybinių medžiagų prekybos įmonė
„Progressus group“ parodos lankytojus stebins pristatoma naujiena – „Nelskamp
Clima life“ čerpės, gaminamos su ypatinga technologija, kurios valo orą aplink
namą. Sužinoti kaip tai padaroma, turės galimybę visi, apsilankę įmonės
„Progressus group“ stende.
Įvairių eksponatų demonstravimas parodoje yra
vienas efektyviausių būdų atkreipti lankytojų dėmesį ir jiems parodyti geriausius
savo produktus. Todėl bendrovė „Revak Baltic“ šiemet kvies užeiti ne į stendą,
o į praktišką, iki smulkmenų suprojektuotą vonios kambarį. Vonios kambario
koncepcijų kūrimas ir nestandartiniai sprendimai iki šiol yra pagrindinis RAVAK
konkurencinis pranašumas.
Natūralumas tampa prabanga
Bendrovė „Domus Lumina“ parodos „Namų pasaulis“
metu pristatys didžiausią šio sezono naujieną – prabangią medinių žaliuzių
kolekciją. Teigiama, kad spartų medinių žaliuzių populiarėjimą lemia
skandinaviško stiliaus įtaka bei plintančios langų dekoro mados tendencijos iš
Vakarų. Medinės žaliuzės vertinamos dėl aukštos kokybės, natūralumo bei kuriamo
elegantiško, prabangaus ir tuo pačiu jaukaus interjero įspūdžio.
Modernūs langų uždengimų valdymo sprendimai –
dar vienas akcentas, kuris bus pristatomas parodoje. Praktiškiems ir moderniems
namams „Domus Lumina“ pasiūlys automatines langų uždengimų valdymo sistemas ar
net galimybę prijungti šią sistemą prie išmanaus namo sistemos, integruojant
SOMFY automatiką į gaminamus produktus.
Aplankiusieji „Domus Lumina“ stendą taip pat
galės plačiau susipažinti su išskirtiniu produktu plisuotomis žaliuzėmis ir
išsirinkti aktualiausią pavasario langų atributą – tinklelius nuo vabzdžių.
Bendrovė „Hesora“ parodoje „Namų pasaulis“ pristatys
kokybiškas ir be jokios abejonės ekologiškas vokiškas izoliacines medžiagas iš
medienos pluošto „Steico“. Mediena seniai naudojama sienų konstrukcijoms,
stogams, perdangoms, ji ypač vertinama dėl izoliacinių savybių, vartojimo
patogumo ir natūralaus grožio. „Steico“ siūlo platų izoliacinių medžiagų
asortimentą naujam arba renovuojamam namui – stogams, luboms, sienoms,
fasadams, grindims, ertmėms tarp langų, durims sandarinti. Teigiama, kad
ši produkcija pranašesnė už tradicines statybines medžiagas savo
izoliacinėmis savybėmis – mažu šilumos laidumu ir šilumos kaupimu, triukšmo
izoliacija, lengvu prisitaikymu prie nelygių paviršių, nesudėtingu montavimu.
Savo namams ieškantys išskirtinių grindų
bendrovė „Plankmara“ rekomenduoja savo produkciją – aukščiausios kokybės ąžuolo
grindis, gaminamas Lietuvoje. Klasikos mėgėjams įmonė siūlo jau pamėgtą baltų
ir natūralių žemės atspalvių grindų kolekciją „Classic“, o naujovių ir
išskirtinumo ieškantiems pirkėjams – plačių ąžuolo parketlenčių „Provence“ ir
„Vintage“ kolekcijas.
Kvies užeiti į butą
Viena iš naujienų parodoje, kad šiemet itin
gausu baldus pristatančių įmonių. Parodoje bus pristatomi svetainės, miegamojo,
vaikų, virtuvės baldai, lauko baldai.
Pirmą kartą parodoje „Berry“ baldų ir interjero
detalių salonai pristatys net 46 kv. m „gyvą“ interjerą su svetainės ir
valgomojo kambarių idėjomis, kuriuose atsispindės naujausios interjero
tendencijos. Kambarius puoš elegantiški ir nesenstančio dizaino
baldai iš geriausių medienos rūšių. Apsilankę „Berry“ bute parodos
lankytojai ne tik išvys baldus, bet ir galės juos išbandyti bei
užsisakyti. Taip pat lankytojų lauks ypatingi pasiūlymai bei dovanos.
Savo produkciją taip pat pristatys bendrovė
„Optimata“, kuri gamina įvairius korpusinius baldus nuo kėdės ir stalo iki
lovos, kas yra didelė retenybė tarp specializuotis mėgstančių baldų gamintojų.
Todėl šio gamintojo siūlomi miegamojo, valgomoji, svetainės baldai yra sujungti
į bendras dizaino linijas.
Nauji NT projektai
Dar tik svajojantys apie nuosavus arba antruosius
namus Lietuvos pajūryje parodoje „Namų pasaulis“ turės
galimybę susipažinti su naujausiais NT vystymo projektais.
Bendrovė „Statybos investicijų valdymas“
pristatys projektą „Pajūrio terasos“. Vystant „Pajūrio terasų“ projektus
ypatingas dėmesys skiriamas ilgaamžiškumui, jaukumui ir kokybei. „Jei
svajojate kaip saulėtą rytą pasitiksite terasoje su puodeliu garuojančios
kavos, žvelgdami į pušyną – šie namai kaip tik Jums!“, - tvirtina
bendrovės atstovai.
Tuo tarpu bendrovė „Nuova capital“ pristatys du
naujus projektus – daugiabučių kvartalą Kaune „Smėliai“ bei
Šventosios pajūryje „Apartamentus kopose“.
Bendrovės „Nuova capital“ rinkodaros vadovės
Liudos Znaidauskienės teigimu, nors šiemet įvedus eurą buvo laukta NT pardavimų
mažėjimo, tačiau sausio mėnesio bendrovės pardavimai sumušė visus rekordus.
Šiandien įmonė jau yra pardavusi 75% kvartalo „Smėliai“ butų, iš kurių 20 %
buvo nupirkti šių metų pradžioje.
Žinių – į seminarų salę
Be tradicinio parodos dalyvių stendų lankymo
parodos organizatoriai kviečia į aktualius seminarus bei siūlo pasigrožėti
praėjusių metų namų projektų bei interjero konkursų eksponatais.
Parodoje bus eksponuojama draugiškų aplinkai ir
energetiškai taupių pastatų projektų paroda. Šiuos realiems sklypams
skirtus projektus sukūrė VšĮ „Aplink tave“ organizuoto
konkurso „Mano EKOnamai“ dalyviai, t.y. architektų komandos.
Parodą aplankiusiems lankytojams kuratoriai ir architektai patars, kaip sukurti
ne tik mažai energijos vartojančius, bet ir su aplinka darniai sugyvenančius
būstus. Parodoje taip pat bus eksponuojami Interjeras.lt konkurso „Metų
interjeras / Auksinė paletė‘14” geriausi darbai.
Pirmąją parodos dieną žurnalas „Statyba ir
architektūra“ ir Nacionalinė pasyvaus namo asociacija parodos lankytojus
kviečia į konferenciją „Energetinio efektyvumo įtaka architektūrai“. Visas
keturias parodos dienas bus galima ne tik lankyti ekspozicijas, bet ir
pasiklausyti išsamių seminarų tokiomis temomis kaip „Šilto būsto iliuzija. Kiek
tai kainuoja“, „Eko dažai“, „Kaip įrengti ekonomišką lauko apšvietimą“,
„Termomediena – ilgaamžiai ir ekologiški sprendimai lauko apdailai ir pirtims“,
„Daugiabučių namų atnaujinimo (modernizavimo) programos“ ir kt.
Parodos organizatoriai neabejoja, kad keturių
parodos dienos turėtų užtekti savo idėjas paversti realybe bei galutinai
apsispręsti dėl svajonių namų įgyvendinimo.
Šiame slapuke išsaugoma informacija, kurias šiuose nustatymuose matomų slapukų grupes leidžiate naudoti.
365 dienos
PHPSESSID
Sesijos identifikacinis numeris, reikalingas bazinių portalo funkcijų (pavyzdžiui, galimybei prisijungti, užildyti užklausos formą ir kitų) veikimo užtrikinimui.
Iki naršyklės uždarymo
REMEMBERME
Prisijungimui prie asmeninės paskyros portale naudojamas slapukas.
1 mėnuo
OAID
Portalo vidinės reklaminių skydelių valdymo sistemos slapukas.
1 metai
__eoi
Saugumo paskirtį atliekantis Google paslaugose (Google AdSense, AdSense for Search, Display & Video 360, Google Ad Manager, Google Ads) naudojamas slapukas.