Sausio 9-12 dienomis Frankfurte prie Maino, „Messe Frankfurt“ parodų rūmuose duris tradiciškai atvers svarbiausia paroda įmonėms, veikiančioms namų tekstilės ir interjero dizaino sektoriuose – „Heimtextil“. Ši paroda, visame pasaulyje vertinama kaip tinkamiausia vieta, kurioje galima vos per keturias parodos dienas sužinoti visas namų tekstilės sektoriaus naujienas, aktualiausias interjero dizaino tendencijas artėjančiam sezonui.
„Heimtextil Trends 24/25“ – ateities prioritetai, tekstilės sektoriaus tendencijos ir veiklos kryptys ateinantiems metams
Pagrindinis pokytis, kurį atsineš ir pristatys „Heimtextil Treds 24/25“ – tai pokytis gamybos mastuose, tekstilės inovacijų transformacija, kurianti žinutę – kad „naujasis jautrumas“ yra tai, į ką pramonei dabar reiktų atsigręžti. Šiame kontekste, „naujasis jautrumas“ tekstilės pramonėje suprantamas kaip dėmesys ir įvertinimas pokyčio ir poveikio, kurį sukuria priimtas sprendimas arba pagaminamas produktas. Šiandien, savo veiklose mums vis dažniau reikalinga sutelkti dėmesį į jautrumą savo priimamiems sprendimams, tarpusavio santykiams, naudojamoms technologijoms, ryšiui su gamta ir mus supančia aplinka.
Galima teigti, jog „naujasis jautrumas“ namų tekstilės srityje apima tris skirtingus požiūrius: gali būti suprantamas kaip augalinės kilmės, bioinžinerijos ir technologinė tekstilė. Tačiau visi šie trys skirtingi požiūriai sektorių veda vieno bendro tikslo link – jautresnio aplinkai ir žmonėms tekstilės sektoriaus.
Jau dabar, „naujasis jautrumas“, jo supratimas ir pritaikymas veiklai peržengė tik tekstilės sektoriaus ribas ir daro platesnę įtaką ne tik tekstilei, bet architektūros, dizaino, pardavimų bei kitose srityse.
„Heimtextil Trends 24/25“ pristatė ir ateinančių sezonų spalvas – siekiama sukurti tokias spalvas, kurios sukelia emocijas, pažadina pojūčius, tačiau tuo pačiu – yra išgaunamos tausojant aplinką, joms išgauti naudojami švelnūs ir natūralus pigmentai, pritaikomi nauji, novatoriški dažymo metodai.
Naujos mados ateities tekstilės pramonėje: augalinės kilmės tekstilė, biologinė inžinerija ir tvarios technologijos
Augalinės kilmės tekstilė – tai audiniai, pagaminti ne iš sintetinių produktų, o iš gamtoje esamų augamų. Augalinė tekstilė skirstoma į dvi grupes. Pirmoji grupė – tai audiniai, pagaminti iš gamtoje randamų augalų, tokių kaip, pavyzdžiui – kaktusai, džiutas, jūros dumbliai. Kita grupė – tai audiniai, kurie pagaminti iš atliekų, vykdant kitus gamybos procesus – bananų, alyvuogių, persimonų ar kanapių.
Biologinės inžinerijos tekstilė – tai jungtis tarp gamtos ir technologijų, kuri transformuoja visą tekstilės gamybos procesą tvarumo link. Ši tekstilės rūšis, kaip ir augalinės kilmės tekstilė, gali būti išskirstyta į dvi kryptis: visai biologiškai sukurta tekstilė ir biologiškai besiskaidanti tekstilė. Šiais atvejais, audiniai gali būti gaminami iš baltymų, angliavandenių išgaunamų iš kukurūzų, žolės ar cukraus.
Technologinė plėtra tekstilėje – tai tradicinės tekstilės transformacija skirtingais metodais: pasitelkus tekstilės perdirbimą, tekstilės medžiagų konstrukcijas ir dizainą. Tekstilės perdirbimo technologijų pritaikymas ir plėtra reikšmingai prisideda prie tvarių ir darnių sprendimų, energijos išteklių taupymo, gaminamų audinių ilgaamžiškumo.
Tekstilės produktų įvairovė – nuo namų tekstilės iki produkcijos pramonei
Parodoje, lankytojus pasitiks itin platus spektras namų tekstilei skirtų produktų grupių – nuo Azijos rinkai skirtų namų tekstilės gaminių, namų tekstilės produktų (stalo ir virtuvės tekstilės gaminiai, staltiesės, lovų užtiesalai, pagalvės, čiužiniai) iki miegamojo ir vonios tekstilės gaminių.
Šalia įprastų, visiems aktualių ir mėgstamų namų tekstilės gaminių, specializuotoje tarptautinėje tekstilės parodoje „Heimtextil“ itin gausu ir tekstilės pramonei aktualių produktų grupių, tokių kaip – tekstilinių baldų apmušalai, verpalai ir siūlai, gamybinės tekstilės įranga bei programinės įrangos sprendimai. Lankytojai parodoje atras ir tapetų, sienų apdailos sprendimų, dažų ir dažymo reikmenų, užuolaidų bei interjero dekoracijų.
Tarptautinė paroda – tūkstančiai dalyvių ir dešimtys tūkstančių lankytojų, ketinantys parodoje apsilankyti ir šiemet
Šalia plataus tekstilės gaminių asortimento ir produktų grupių namams, paroda „Heimtextil“ – lyderiaujanti paroda pasaulyje ir pagal savo tarptautiškumo lygį.
Remiantis „Messe Frankfurt“ statistiniais duomenimis, 2023-iaisiais šioje parodoje savo produkciją tekstilės rinkai pristatė per 2 400 įmonių iš 59 pasaulio šalių, o apsilankė – daugiau nei 44 000 lankytojų iš 129 pasaulio šalių. Tačiau parodos sėkmę ir naudą geriausiai įrodo ne tik įmonių ir lankytojų kiekis, tačiau labiausiai – jų pasitenkinimas paroda bei noras parodoje apsilankyti ateityje. Remiantis surinktais duomenimis – net 92 proc. parodoje „Heimtextil 2023“ dalyvavusių įmonių bei 81 proc. lankytojų – norėtų ir ketintų apsilankyti parodoje ir ateityje. Tai geriausiai įrodo, jog tiek parodoje save pristatančios įmonės, tiek ir lankytojai – įvertina, mato ir supranta parodos teikiamą naudą, džiaugiasi unikalia proga pirmiesiems atrasti naujausias tekstilės sektorius tendencijas ir madas bei nori ir ateityje neatsilikti nuo sektoriaus lyderių.
Paroda „Heimtextil“ – tai puikiausia proga verslui išlaikyti sektoriaus pulsą ir eiti koja kojon su naujausiomis rinkos tendencijomis bei savo asortimentą papildyti stilingiausiais namų tekstilės bei interjero produktais.
Apie parodą ir bilietai:
Daugiau informacijos apie parodą ir parodos produktų grupes bei bilietai į parodą: https://heimtextil.messefrankfurt.com/frankfurt/en.html
Norite sužinoti daugiau ar aptarti Jūsų individualias galimybes prisistatyti parodoje „Heimtextil“ ateityje? Susisiekite su mumis ir atraskime tinkamiausią sprendimą būtent Jums: info@lithuania.messefrankfurt.com arba +370 52 77 93 54.