Tekstas Jono Malinausko
Tiek prekybininkams, tiek eiliniams vartotojams bus įdomūs tokie parodos skyriai kaip „Lovely Home“, skirtas jaukios namų aplinkos dekoravimo idėjoms, „Seasonal Decoration“, orientuotas į renginių ir viešųjų erdvių puošybą, „Pure & Elegant“, pripildytas klasikinių interjero detalių bei dekoro elementų, „Young Gifts“, skirtas naujoms ir originalioms dovanų idėjoms, „Culinary Gifts“, sklidinas netikėtų gurmaniškų įspūdžių bei „Outdoor Living“, pristatantis balkonų, terasų bei sodo sklypų puošybos naujienas. Šaltiniai, lemsiantys galimus stilistinius pokyčius, bus parodyti vaizdingose teminėse ekspozicijose „Concept Store Inspirations“; jiems taip pat bus skirti „Tendence Academy“ paskaitų ciklo pranešimai.
Padidėjęs visuomenės dėmesys tvariems ir aukštos kokybės produktams suformavo visiškai naują rinkos segmentą. Tad šiemet, kaip ir pernai, parodos dalyviai, kurių prekės atitinka etninio vartojimo standartus, bus pažymėti ženklais „Ethical Style“, kad besidominantys lankytojai galėtų juos lengviau surasti.
Kaip ir kasmet, „Tendence“ rengėjai daug dėmesio skiria jaunosios dizainerių kartos ugdymui. Šį kartą jaunimo siūlomos kūrybinės idėjos bus siejamos su tradicinių amatų bei juvelyrikos sritimis; pamatyti jas galima bus specialioje ekspozicijoje „Talents“, taip pat konkurso „Form’2018“ dalyvių stende.
Tačiau vartotojus dominančių prekių atranka lemia tik dalį sezoninės prekybos sėkmės. Ne mažiau svarbu sukurti nuotaikingą prekybos vietos aplinką, perteikti unikaliąją jos dvasią. „Tendence“ rengėjai pasirūpino ir tuo – 9-ojoje parodos salėje bus išskirta speciali zona „Concept Store Inspirations“, kurioje mažmeninės prekybos atstovai galės pasisemti komerciškai sėkmingų ekspozicijų įrengimo idėjų. Viename jos stendų garsi interjero dekoratorė iš Miuncheno Claudia Hain įrengs dvi konceptualias ekspozicijas – „Deep Blue“ ir „Mountain High“, kuriose prekybininkai bus mokomi išgryninti ekspozicines idėjas, kurti originalias koncepcijas bei planuoti „multisensorinius“ pirkimo potyrius. Taip pat nemažai dėmesio bus skiriama socialinės medijos priemonių įtraukimui į prekybos įvairinimo procesą. Pavyzdžiui, parodos lankytojams bus pristatytas specialus daugialypei terpei skirtas projektas „Tendence. Impulse“.
Savo ruožtu vienas iš stendų 11-oje salėje, pavadintas „BlogUps“, bus atiduotas naujos rinkodaros rūšies specialistams – tinklaraštininkams ir influenceriams (lietuviškai, ko gero, pastaruosius reikėtų vadinti „žmonėmis, kurie daro įtaką“). Garsieji Europos šalių tinklaraštininkai ne tik galės aptarti sparčiai besikeičiančias rinkos tendencijas, bet ir susitikti su įvairių prekybos sektorių atstovais, kad nustatytų ir išgrynintų galimų pokyčių kryptis. Parodos rengėjai tikisi, jog toks asmeninių kontaktų tinklas pakeis gerokai įgrisusius pavienių įmonių pristatymus ir padės efektyviau skleisti informaciją apie „Tendence“ naujoves virtualiojoje erdvėje.
Daugiau nuotraukų:
Informacinis šaltinis: tendence.messefrankfurt.com
Žurnalas: „Interjeras.lt pataria“