Parodos kuratoriai ir koordinatoriai: Vydas Dolinskas, Taras Vozniak, Marijus Uzorka, Daiva Mitrulevičiūtė, Ignas Račickas
Vilniaus 700 metų sukakties proga vilniečiams ir sostinės svečiams kariaujanti Ukraina dovanoja parodą, kurioje pristatomi 33 tapybos šedevrai, atkeliavę iš Lvivo nacionalinės Boryso Voznyckio dailės galerijos dviejų pagrindinių padalinių, įsikūrusių Potockių ir Lozinskio rūmuose. Šie paveikslai yra kertiniai nuolatinių ekspozicijų eksponatai, europinės dailės šedevrai. Ramiais taikos metais, kai kultūros paveldui niekas negresia, tokia kolekcija nebūtų išvežta iš Lvivo, nes muziejų salės liktų pustuštės.
Piterio Kukės van Alsto (Alstas, 1502 – Briuselis, 1550) dirbtuvės „Trijų karalių pagarbinimas“, apie 1530–1540 m.
XV a. – XX a. pradžios garsių italų, vokiečių, flamandų, ispanų, austrų, lenkų ir kitų šalių autorių tapybos darbai šiai parodai atrinkti taip, kad Vilniuje būtų galima pamatyti Lietuvos valdovų ir didikų kolekcijose buvusių tų pačių meistrų arba jų mokyklų kūrinius. Daugelis pristatomų šedevrų turi lituanistinį kontekstą, nors ir savaime yra itin vertingi europinių meno epochų – Gotikos, Renesanso, Manierizmo, Baroko, Klasicizmo, Romantizmo ir Moderno – kūriniai, kurie galėtų papuošti bet kurį pasaulio muziejų.
Vykstant karui atsivežti meno kūrinius iš kasdien apšaudymus tolimojo nuotolio raketomis patiriančios Ukrainos buvo didelis iššūkis. Muziejinės kolekcijos evakuacijos iš karo siaubiamos šalies sąnaudas finansavo Goetheʼs institutas ir Vokietijos užsienio reikalų ministerijos fondas „Stabilisation Fund for Culture and Education 2022“.
Luko Kranacho Vyresniojo (Kronachas, 1472 – Veimaras,1553) dirbtuvės „Judita su Holoferno galva“, apie 1530–1540 m.
Janas van Keselis (Antverpenas, 1626–1679) „Natiurmortas su triušiu“, 1652 m.
Nežinomas Elzaso dailininkas „Šv. Marija Magdalietė, šv. Odilė Elzasietė ir šv. Klara“, XV a. pab.