„Siemens“ arena

Vilniaus „Siemens“ arena bendradarbiaudama su Vilniaus dizaino kolegija įgyvendino unikalų Lietuvoje verslo ir mokslo bendradarbiavimo projektą. Interjero dizaino katedros studentai kūrė, o speciali komisija atrinko geriausius projektus, pagal kuriuos planuojama pakeisti arenos 4-ojo aukšto dizainą. Šis analogų ne tik Lietuvoje neturintis projektas studentams atvėrė duris į darbo rinką ir suteikė galimybę savo pasiūlytą projektą įgyvendinti ir padaryti matomą daugiatūkstantinei miniai.

„Tai pirmasis projektas Lietuvoje, o galbūt ir visoje Europoje, kai arenos erdvės atiduodamos į studentų rankas. Praeis dar šiek tiek laiko, kol suderinsime visus niuansus ir arenos 4-ajame aukšte galėsime realizuoti vieno iš pateiktų projektų idėjas. Džiugina tai, kad nemaža dalis pateiktų projektų buvo išties labai kokybiški, patrauklūs ir atitinkantys mūsų poreikius ir pageidavimus“, – darbais džiaugiasi „Siemens“ arenos generalinis direktorius Dainius Visackas.

Išskirtiniu projektu džiaugiasi ir Vilniaus dizaino kolegijos Interjero projektavimo dėstytojas architektas Henrikas Semenovičius. „Daliai antrakursių studentų šis projektas buvo gamybinė praktika. Prisijungti prie projekto dėl rimtesnės konkurencijos pasiūlėme ir keletui jau studijas baigusių mūsų studentų. Jau keletą metų su studentais bandome nagrinėti realias problemas, dirbti su realiais objektais, tačiau galimybė realizuoti vieną iš projektų mums buvo papildomas stimulas dirbti. Visos kolegijos vardu esu labai dėkingas už suteiktą galimybę mūsų studentams kūrybiškai pasireikšti, už suteiktas sąlygas ir prizus“, – dėkoja H. Semenovičius.

Specialiame projekte–konkurse dalyvauti buvo kviečiami visi Vilniaus dizaino kolegijos Interjero dizaino katedros studentai. Į grupes suskirstyti studentai burtų keliu išsitraukė žinomo ir populiaraus prekės ženklo pavadinimą („Bitė“, „UNO parkas“, „Utenos trikotažas“, „Snickers“, DNB), kuriam konkrečiai kūrė interjero dizaino projektą, skirtą didžiausios sostinės arenos 4-ojo aukšto koridoriaus erdvei.

Erdvė pakankamai didelė – daugiau nei 1,5 tūkst. kvadratinių metrų. Be to, šios erdvės auditorija artima studentams – 18–35 metų amžiaus jaunimas.

„Šis projektas – labai gera galimybė mums, studentams, nes suteikia galimybę pasireikšti. Kai darome darbus kolegijoje, nepajuntame tos realybės, be to, paprastai dirbame po vieną. Čia patekome į komandą, buvo sunkiau, nes visi nariai skirtingi, turi skirtingus matymus, stilistikas ir viską reikia susiderinti. Visgi toks komandinis darbas labai naudingas. Dar smagiau, jog turime galimybę projektą realizuoti. Dėl to atsiranda visai kitoks požiūris į jį – dirbdamas nebeskaičiuoji nei laiko, nei energijos, yra didžiulė atsakomybė. Atsiranda ir didesnė konkurencija“, – sako trečiakursis Egidijus Pavilonis.

Iš viso projekte dalyvavo 30 kolegijos studentų, kurie komisijai pateikė 9 projektus. Projekto nugalėtoju, komisijos sprendimu, tapo DNB prekės ženklui kurtas trečiakursių projektas. Tačiau ar būtent šis projektas bus įgyvendintas arenoje, kol kas dar nėra žinoma. Visi projektai bus pristatomi bendrovėms, kurių prekės ženklams jie buvo kurti, ir tik po to, bendradarbiaujant bendrovei ir „Siemens“ arenai, bus atrinktas projektas realiam įgyvendinimui.

„Iš pradžių tikėjomės laimėti, bet paskui pamatėme kitų darbų pristatymus pirminėje peržiūroje ir tas entuziazmas kiek nuslopo, bet iki galutinio komisijos vertinimo dar turėjome šiek tiek laiko pasitaisyti, atsižvelgti į komisijos narių pastabas. Tikėjomės, kad būsime tarp prizininkų, bet nesitikėjome, jog būsime pirmieji. Manau, laimėjome dėl originalumo“, – teigia laimėjusios komandos narys Gediminas Pavilonis.

Į aukščiausio lygio renginius (krepšinio varžybas, koncertus ir kt.), „Siemens“ arenoje susirenka iki 12 tūkst. žiūrovų, iš jų 4-ajame aukšte pramogauja iki 6 tūkst. žmonių. Per metus šioje erdvėje apsilanko apie 100 tūkst. žiūrovų, todėl konkurse dalyvaujantys studentai į jį žvelgė kaip į galimybę būti pastebėtiems ir įvertintiems.

Vilniaus „Siemens“ arena yra didžiausia sporto ir pramogų arena Lietuvos sostinėje ir priklauso įmonių grupei „SEVEN Entertainment. 2012 metais arenoje įvyko rekordinis kiekis renginių – 129. Juose apsilankė 341 tūkst. žiūrovų.

#Įvykiai #Renginiai

2013-10-16