Išskirtiniu
projektu džiaugiasi ir Vilniaus dizaino kolegijos Interjero projektavimo
dėstytojas architektas Henrikas Semenovičius. „Daliai antrakursių studentų šis
projektas buvo gamybinė praktika. Prisijungti prie projekto dėl rimtesnės konkurencijos
pasiūlėme ir keletui jau studijas baigusių mūsų studentų. Jau keletą metų su
studentais bandome nagrinėti realias problemas, dirbti su realiais objektais,
tačiau galimybė realizuoti vieną iš projektų mums buvo papildomas stimulas
dirbti. Visos kolegijos vardu esu labai dėkingas už suteiktą galimybę mūsų
studentams kūrybiškai pasireikšti, už suteiktas sąlygas ir prizus“, – dėkoja H.
Semenovičius.
Specialiame
projekte–konkurse dalyvauti buvo kviečiami visi Vilniaus dizaino kolegijos
Interjero dizaino katedros studentai. Į grupes suskirstyti studentai burtų
keliu išsitraukė žinomo ir populiaraus prekės ženklo pavadinimą („Bitė“, „UNO
parkas“, „Utenos trikotažas“, „Snickers“, DNB), kuriam konkrečiai kūrė
interjero dizaino projektą, skirtą didžiausios sostinės arenos 4-ojo aukšto
koridoriaus erdvei.
Erdvė pakankamai
didelė – daugiau nei 1,5 tūkst. kvadratinių metrų. Be to, šios erdvės
auditorija artima studentams – 18–35 metų amžiaus jaunimas.
„Šis projektas –
labai gera galimybė mums, studentams, nes suteikia galimybę pasireikšti. Kai darome
darbus kolegijoje, nepajuntame tos realybės, be to, paprastai dirbame po vieną.
Čia patekome į komandą, buvo sunkiau, nes visi nariai skirtingi, turi skirtingus
matymus, stilistikas ir viską reikia susiderinti. Visgi toks komandinis darbas
labai naudingas. Dar smagiau, jog turime galimybę projektą realizuoti. Dėl to atsiranda
visai kitoks požiūris į jį – dirbdamas nebeskaičiuoji nei laiko, nei energijos,
yra didžiulė atsakomybė. Atsiranda ir didesnė konkurencija“, – sako
trečiakursis Egidijus Pavilonis.
Iš viso projekte
dalyvavo 30 kolegijos studentų, kurie komisijai pateikė 9 projektus. Projekto
nugalėtoju, komisijos sprendimu, tapo DNB prekės ženklui kurtas trečiakursių
projektas. Tačiau ar būtent šis projektas bus įgyvendintas arenoje, kol kas dar
nėra žinoma. Visi projektai bus pristatomi bendrovėms, kurių prekės ženklams
jie buvo kurti, ir tik po to, bendradarbiaujant bendrovei ir „Siemens“ arenai,
bus atrinktas projektas realiam įgyvendinimui.
„Iš pradžių
tikėjomės laimėti, bet paskui pamatėme kitų darbų pristatymus pirminėje
peržiūroje ir tas entuziazmas kiek nuslopo, bet iki galutinio komisijos
vertinimo dar turėjome šiek tiek laiko pasitaisyti, atsižvelgti į komisijos narių
pastabas. Tikėjomės, kad būsime tarp prizininkų, bet nesitikėjome, jog būsime
pirmieji. Manau,
laimėjome dėl originalumo“, – teigia laimėjusios komandos narys Gediminas
Pavilonis.
Į aukščiausio
lygio renginius (krepšinio varžybas, koncertus ir kt.), „Siemens“ arenoje
susirenka iki 12 tūkst. žiūrovų, iš jų 4-ajame aukšte pramogauja iki 6 tūkst.
žmonių. Per metus šioje erdvėje apsilanko apie 100 tūkst. žiūrovų, todėl
konkurse dalyvaujantys studentai į jį žvelgė kaip į galimybę būti pastebėtiems
ir įvertintiems.
Vilniaus „Siemens“ arena yra didžiausia sporto ir pramogų
arena Lietuvos sostinėje ir priklauso įmonių grupei „SEVEN Entertainment. 2012
metais arenoje įvyko rekordinis kiekis renginių – 129. Juose apsilankė 341
tūkst. žiūrovų.
|